دیجیتال ساینیج برنا رسانه
منو موبایل

دیجیتال ساینیج برنا رسانه

مزایای تابلو های دیجیتال ساینیج برای شرکت ها

بسیاری از شرکت‌ها در حال جایگزینی صفحه‌نمایش‌های استاتیک با دیجیتال ساینیج هستند، زیرا این فناوری مقرون به صرفه‌تر و دست یافتنی‌تر می‌شود. تا سال ۲۰۲۴، بازار جهانی تابلوهای دیجیتال به ۲۹.۸ میلیارد دلار خواهد رسید. انعطاف‌پذیری تابلوهای دیجیتال باعث رشد این فناوری می‌شود، زیرا تقریباً هر صنعتی می‌تواند از علائم دیجیتال استفاده کند.

هدف اصلی پشت نمایشگرهای دیجیتال جلب توجه خریداران، رهگذران، بازدیدکنندگان و کارمندان است. برخلاف علائم ثابت، می توانید علائم دیجیتال را در زمان واقعی به روز کنید تا اطلاعات مربوطه را نشان دهید. برخی از بازارهایی که از علامت
دیجیتال سود زیادی می برند به شرح زیر است.
۱. مراقبت های بهداشتی
کاهش زمان انتظار از جمله مزایای دیجیتال ساینیج در مراکز درمانی است. آخرین کاری که بیماران مریض یا مجروح یا خانواده های نگران می خواهند انجام دهند این است که در اطراف منتظر بمانند. خوشبختانه، محتوای جذاب در تابلوهای دیجیتال یک حواس پرتی سرگرم کننده است که زمان انتظار درک شده را کاهش می دهد. زمانی که بیماران فیلم های آموزشی یا به روز رسانی امکانات را تماشا می کنند، انتظار ۳۰ دقیقه ای مانند انتظار ۱۵ دقیقه ای خواهد بود. علاوه بر این، تابلوهای دیجیتال اتاق انتظار، اضطراب را در بین بیماران کاهش می دهد.

مسیریابی بهبود یافته یکی دیگر از مزایای تابلوهای دیجیتال مراقبت های بهداشتی است. صفحه‌نمایش‌های دیجیتالی که به‌صورت استراتژیک در سرتاسر مرکز شما قرار می‌گیرند، به افراد کمک می‌کنند تا مسیرها را سریع دریافت کنند و سردرگمی بین بازدیدکنندگان را کاهش دهد.

علاوه بر این، علامت دیجیتال ارتباط داخلی با کارکنان بیمارستان را ساده می کند. به ویژه، تابلوهای اعلانات ثابت را با صفحه های دیجیتال جایگزین کنید تا کارکنان را در مورد آموزش، رویدادها و برنامه های آینده آگاه کنید.

۲. فروشگاه های خرده فروشی
توانایی هدایت خریداران به فروشگاه شما یکی از مزایای کلیدی تابلوهای دیجیتال برای خرده فروشان است. پیش از این، خرده‌فروشی‌ها به تصاویر ثابت روی پوسترهای ویترینی برای افزایش ترافیک پای خود متکی بودند. همانطور که مردم در زندگی روزمره خود به صفحه نمایش عادت می کنند، بیشتر به سمت محتوای متحرک در صفحه نمایش های پر جنب و جوش کشیده می شوند. دیجیتال ساینیج بیشتر چشم نواز است و خریداران هیجان زده را به فروشگاه شما می آورد.

هنگامی که مشتریان در ساختمان هستند، سرگرمی های داخل فروشگاه را از طریق تابلوهای دیجیتال ارائه دهید. همچنین، تبلیغات و اطلاعات محصول را برای افزایش فروش نمایش دهید. علاوه بر این، نمایشگرهای دیجیتالی در فروشگاه می توانند محتوای رسانه های اجتماعی را از توییتر و فیس بوک تبلیغ کنند.
۳. هتل ها
مزایای عمده تابلوهای دیجیتال ساینیج در صنعت هتل داری شامل بهبود تجربه مهمانان و تبلیغات است. دیوارهای ویدئویی جذاب و تابلوهای دیجیتالی در پذیرایی و لابی مهمانان را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را راحت می کند. این صفحه‌ها می‌توانند به‌روزرسانی‌ها و اخبار آب‌وهوا را نشان دهند و جاذبه‌های محلی را برجسته کنند.

در عین حال، علائم دیجیتال ناوبری را برای مهمانان شما ساده می کند. برای مثال، صفحه‌های دیجیتال در لابی یا راهروها می‌توانند به مهمانان محل حضورشان و دستورالعمل‌هایی را برای رسیدن به مقصد نشان دهند. اطلاعات اضافی شامل زمان صرف غذا در رستوران و نکات برجسته از درمان های آبگرم شما است.

دیجیتال ساینیج یک رسانه موثر برای اطلاع رسانی به مهمانان از موارد اضطراری مانند طوفان و آتش سوزی است. به‌روزرسانی‌های به‌موقع باعث می‌شود مشتریان شما با بروز شرایط اضطراری آسوده خاطر شوند. علاوه بر این، می توانید فضای تبلیغاتی را به مشاغل محلی بفروشید و درآمد خود را افزایش دهید.

آمار
دیجیتال ساینیج تاثیر فوری بر روی مشتری می گذارد. این تأثیر زیادی دارد زیرا ۵۹٪ از کسانی که محتوای دیجیتال ساینیج را می بینند می خواهند در مورد محصول یا موضوع بیشتر بیاموزند.
دیجیتال ساینیج مدیریت صف را بهبود می بخشد و زمان انتظار درک شده را تا بیش از ۳۵ درصد کاهش می دهد.
دیجیتال ساینیج آگاهی برند را افزایش می دهد و استراتژی های بازاریابی شرکت را تکمیل می کند. بیش از ۴۰ درصد از خریداران می گویند که دیجیتال ساینیج می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد.
۴. رستوران ها
به‌طور سنتی، رستوران‌ها هر بار که منوها تغییر می‌کرد، منوهای کاغذی را تجدید چاپ می‌کردند. تابلوهای استاتیک علاوه بر هزینه های بالای چاپ، زمان زیادی را برای رستوران ها هزینه می کند. خوشبختانه، غذاخوری‌های مدرن می‌توانند منتظر صرفه‌جویی در هزینه با استفاده از تابلوهای دیجیتال باشند.
به روز رسانی منو بردهای دیجیتال از طریق سیستم مدیریت محتوا (CMS) بدون دردسر و سریع است. اگر در ساعات مختلف روز منوهای مختلفی دارید، برنامه های خودکار را روی نرم افزار علامت دیجیتال تنظیم کنید. بعلاوه، تابلوهای منوهای دیجیتالی، محصولات ویژه روزانه را برای افزایش فروش برجسته می کنند.
قابلیت افزایش فروش آیتم های منو یکی دیگر از مزایای تابلوهای دیجیتال رستوران است. به عنوان مثال، یک رستوران پیتزا می‌تواند تصاویر دلپذیری از دسرها را برای تشویق خریدهای فوری نشان دهد. به طور مشابه، می‌توانید بسته‌های مختلفی ازمواد غذایی را با قیمت‌های پایین تبلیغ کنید.
تابلوهای دیجیتال رستوران به مشتریان کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند. به عنوان مثال، صفحه نمایش ها می توانند اطلاعات آلرژی و تغذیه، آیتم های منوی گیاهی یا جایگزین های غیر لبنی را نشان دهند.

۵. بانک ها
تجربه مشتری عالی یک مزیت رقابتی برای بانک ها و موسسات مالی است. رسانه ای که برای به روز رسانی و اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می کنید باید جذاب و جذاب باشد.

برای نشان دادن، یک دیوار بازار دیجیتال که محتوای پویا مانند سهام، ارزها و اوراق قرضه را نشان می‌دهد، توجه مشتریانی را که در صف هستند، جلب می‌کند. در مقابل، راه حل های علامت ثابت به راحتی نادیده گرفته می شوند زیرا محتوای آنها تغییر نمی کند.

علائم دیجیتال علاوه بر تجارب بهبود یافته مشتری، وفاداری به برند را تقویت می کند. به طور خاص، یک سیستم علامت دیجیتال مواد برند شما را در چندین صفحه دیجیتال هماهنگ می کند تا آگاهی از برند را افزایش دهد. علاوه بر این، می‌توانیدحلقه‌های رویدادهای بشردوستانه و مشارکت‌های اجتماعی را برای تقویت تصویر اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

آمار
بیش از ۶۰ درصد از بانک ها برای ارتباط با مشتریان از علائم دیجیتال استفاده می کنند. ۷۵ درصد از پیام های ارسال شده مربوط به بانکداری است، در حالی که ۲۵ درصد مابقی مربوط به بانکداری است.
در واقع، ۹۵ درصد از بانک‌های خرده‌فروشی از استقرار علائم دیجیتال خود راضی هستند و به این اشاره می‌کنند که دوره بازپرداخت سرمایه‌گذاری در این فناوری می‌تواند تا هجده ماه باشد.
تنها ۲۱ درصد از بانک ها محتوای دیجیتال ساینیج خود را در داخل تولید می کنند. جالب اینجاست که بقیه برون سپاری را ترجیح می دهند زیرا موثرتر است.
در واقع ۷۰ درصد بانک‌ها پیام‌های خود را به شعبه هدف قرار می‌دهند.
۶. آموزش و پرورش
یکی از مزایای اصلی علائم دیجیتال ساینیج در مدارس، افزایش تجربه یادگیری است. دانش‌آموزان امروزی از لپ‌تاپ و تلفن برای ارسال پیامک به دوستان، بازی کردن و تعامل در رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بنابراین، برای الهام بخشیدن به دانش‌آموزان در مدرسه به فناوری‌های جذابی نیاز دارید. خوشبختانه، تابلوهای دیجیتال یادگیری را لذت بخش می کند و دانش آموزان را هوشیار نگه می دارد.

صفحه های دیجیتال طیف وسیعی از محتوا را نمایش می دهند، از ارائه های صوتی و تصویری، فیدهای RSS تا ضبط سخنرانی. علاوه بر این، این فناوری یک روش مقرون به صرفه برای تسهیل بحث و گفتگو در بین دانش آموزان است.

یکی دیگر از مزایای تابلوهای دیجیتال مدارس، بهبود انتشار اطلاعات است. به عنوان مثال، پیام های خوش آمد گویی و اطلاعات راهیابی می تواند دانش آموزان جدید را راهنمایی کند، در حالی که به روز رسانی کارکنان ارتباط بین مدیران و کارکنان را ساده می کند. دوران تابلوهای اعلانات شلوغ به پایان رسیده است.

همچنین، راه‌حل‌های علامت‌های دیجیتال با انتشار به‌روزرسانی‌های اضطراری بلادرنگ، ایمنی را در پردیس‌ها ارتقا می‌دهند. به عنوان مثال، هشدارهای مربوط به علائم دیجیتال می تواند دانشجویان و اساتید را در هنگام آتش سوزی به ایمنی هدایت کند.

در نتیجه..
مشتریان امروزی از صفحه نمایش های پویا و رنگارنگ استقبال می کنند زیرا استفاده از تلفن ها و تبلت ها بیشتر می شود. اکنون زمان مناسبی برای تعویض پوسترهای استاتیک خسته با دیوارهای ویدئویی هیجان انگیز، تابلوهای منوی دیجیتال، کیوسک های تعاملی و بیلبوردهای دیجیتالی است. مزایای دیجیتال ساینیج گسترده است و شامل بهبود تجربه مشتری، محل کار ایمن تر، افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند است.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

مطالب مرتبط
دیجیتال ساینیج

5 دلیل برای شروع استفاده دیجیتال ساینیج

  شهرهای مدرن بیشتر و بیشتر شبیه دنیاهای آینده نگر می شوند که در فیلم های علمی تخیلی مشاهده میکنید. …

3 دقیقه مطالعه مشاهده
دیجیتال ساینیج

مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج در فضای باز برای کسب و کار شما

همانطور که دیجیتال ساینیج محبوب تر می شود، مشاهده تابلو های دیجیتال چشم نواز در محیط های بیرونی رایج تر …

2 دقیقه مطالعه مشاهده
دیجیتال ساینیج

بهبود تجربه مشتری با هوش مصنوعی و دیجیتال ساینیج

در دنیای دیجیتال پرشتاب امروزی، کسب‌وکارها به دنبال راه‌های نوآورانه مانند دیجیتال ساینیج ها، برای جذب مشتریان و ایجاد تجربیات …

3 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است