دیجیتال ساینیج برنا رسانه
منو موبایل

دیجیتال ساینیج برنا رسانه

مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج در فضای باز برای کسب و کار شما

همانطور که دیجیتال ساینیج محبوب تر می شود، مشاهده تابلو های دیجیتال چشم نواز در محیط های بیرونی رایج تر می شود. در گذشته استفاده از صفحه نمایش در فضای باز یک مانع بود، اما روند در حال تغییر است. خوشبختانه، هجوم صفحه‌نمایش‌های دیجیتال مدرن وجود دارد که می‌توانند در برابر عواملی مانند نور مستقیم خورشید مقاومت کنند. آنها حتی در محیط های با روشنایی بالا نیز خوانا هستند.

بنابراین، اگر کسب‌وکار شما در حال حاضر از راه‌حل‌های دیجیتال ساینیج در فضای باز استفاده نمی‌کند، فرصتی را برای ارتقای بازاریابی خود به سطح بعدی از دست می‌دهد. برای توضیح، دیجیتال ساینیج در فضای باز می تواند دسترسی شما را افزایش دهد و برند شما را ارتقا دهد.

1.دیجیتال ساینیج ها در فضای باز دارای حجم دسترسی بالاتری هستند
یکی از مزایای دیجیتال ساینیج در فضای باز این است که نسبت به سایر اشکال بازاریابی، دسترسی بالاتری دارد. به طور مشخص، می تواند به 70٪ از مردم برسد. تابلوهای LED نسبت به سایر اشکال بازاریابی در فضای باز تاثیر مهم تری در دستیابی به مخاطب هدف دارند. این نمایشگرها مشتریان بالقوه را در حین عبور از کنار نمایشگر برای انجام کارهای خود جذب می کنند.

2.دیجیتال ساینیج ها در فضای باز ترافیک را افزایش می دهد
شاید یکی از مهمترین مزایای دیجیتال ساینیج ها در فضای باز، ترافیکی است که می تواند برای کسب و کار شما ایجاد کند. استفاده از این تاکتیک باعث ایجاد رشد نهایی می شود، زیرا دیجیتال ساینیج نیز نسبت مشتریانی را که پس از ورود به فروشگاه خرید می کنند، افزایش می دهد. به عبارت دیگر، تابلوهای دیجیتال در فضای باز تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان را افزایش می دهد.

3.دیجیتال ساینیج در فضای باز کنترل از راه دور آسان است
راه حل های دیجیتال ساینیج در فضای باز به راحتی از راه دور کنترل می شوند. به عبارت دیگر، برخلاف فرم‌های تبلیغاتی استاتیک، می‌توانید محتوا را از یک سیستم کنترل مرکزی به‌روزرسانی و مدیریت کنید. این ویژگی می‌تواند برای کسب‌وکارهایی با مکان‌های مختلف مفید باشد، و به مالکان کمک می‌کند اطلاعات یکسانی را روی همه علائم به طور همزمان نمایش دهند.

با قابلیت مدیریت محتوای از راه دور، کسب و کارها می توانند از تابلو های دیجیتال در فضای باز برای امنیت عمومی مناسب و پیام های اضطراری استفاده کنند. بر این اساس، مقامات می توانند به سرعت اطلاعات حیاتی را در مواقع اضطراری برای پاسخ های مناسب به روز کرده و ارائه دهند.

4.دیجیتال ساینیج در فضای باز همه کاره است
تابلو دیجیتال در فضای باز یک راه حل همه کاره است که می توانید برای اهداف مختلف استفاده کنید، مانند:

تبلیغات و بازاریابی
امنیت عمومی و پیام اضطراری
اطلاعات و راهیابی
قابل ذکر است که تابلو های دیجیتال در فضای باز یک گزینه مناسب برای مشاغلی است که می خواهند به طور موثر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند.
پیشرفت‌های فناوری تابلو های دیجیتال امکان تعاملات بسیار قابل مشاهده و تاثیرگذار را فراهم می‌کند، از این رو می‌توان آن را برای رفع نیازهای خاص یک کسب‌وکار تنظیم کرد.

مشاغلی که می توانند از علائم دیجیتالی در فضای باز بهره ببرند:

پمپ بنزین ها برای جلب توجه مشتریان و اطلاع آنها از هزینه های سوخت و سایر اطلاعات مهم
پارک های موضوعی برای تبلیغ کلیه خدمات ارائه شده
مراکز خرید برای ارائه تجربیات فراگیر و شخصی برای مشتریان هنگام خرید

با توجه به مزایای بسیاری که دیجیتال ساینیج در فضای باز دارد، بسیاری از کسب و کارها در سراسر جهان می توانند از این راه حل بهره مند شوند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

مطالب مرتبط
دیجیتال ساینیج

5 دلیل برای شروع استفاده دیجیتال ساینیج

  شهرهای مدرن بیشتر و بیشتر شبیه دنیاهای آینده نگر می شوند که در فیلم های علمی تخیلی مشاهده میکنید. …

3 دقیقه مطالعه مشاهده
دیجیتال ساینیج

بهبود تجربه مشتری با هوش مصنوعی و دیجیتال ساینیج

در دنیای دیجیتال پرشتاب امروزی، کسب‌وکارها به دنبال راه‌های نوآورانه مانند دیجیتال ساینیج ها، برای جذب مشتریان و ایجاد تجربیات …

3 دقیقه مطالعه مشاهده
دیجیتال ساینیج

مزایای تابلو های دیجیتال ساینیج برای شرکت ها

بسیاری از شرکت‌ها در حال جایگزینی صفحه‌نمایش‌های استاتیک با دیجیتال ساینیج هستند، زیرا این فناوری مقرون به صرفه‌تر و دست …

5 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است