دیجیتال ساینیج برنا رسانه
منو موبایل

دیجیتال ساینیج برنا رسانه

مزایای اصلی دیجیتال ساینیج چیست؟

با استفاده از صفحه نمایش‌ها برای نمایش تبلیغات، ویدیئوها و یا سایر پیام‌ها، دیجیتال ساینیج میتواند در کسب و کار به افزایش آگاهی درمورد  برند کمک کند. همچنین باعث جلب توجه و افزایش تجربه کاربری مشتری نیز میشود.


یکی از مزایای اصلی ساینیج نیز در معرض دید قرار دادن کسب و کار است.

دیجیتال ساینیج چیست؟

دیجیتال ساینیج یکی از حالتهای صفحات الکترونیکی است که برای انتقال اطلاعات، تبلیغات و یا سایر انواع پیامها به مخاطبین هدف است. این نوع از ساینیج که متشکل از صفحه نمایشهای LED  یا LCD میشوند، برای نمایش محتوایی که قابل تغییر و یا بروزرسانی از راه دور هستند کاربرد دارند.

مزایای اصلی ساینیج

  1. ارتباط ارتقا یافته

ساینیج یک راه ایده‌آل برای انتقال اطلاعات مهم و به موقع به حجم زیادی از مخاطبان است. با نصب تابلوهای دیجیتال در ورودی سازمان‌ها و یا مراکز مهم، این شرکتها پیامهای بسیاری را در زمانهای بیشتری نمایش دهند و میتوانند انتخاب کنند چه پیامی در چه زمانی و در کجا نمایش داده شود.

  • تاثیرگذاری در هزینه تبلیغات

ساینیج یک راه تبلیغ به صرفه برای ارائه محصولات و خدمات است. در مقایسه با تبلیغات سنتی، دیجیتال ساینیج امکان را ساخت و نمایش محتوای پویا با قابلیت به روز رسانی به موقع را برای کسب و کار فراهم میکند. این به این معناست که کسب و کار میتواند محصولات و یا خدمات جدید را بیشتر، راحت‎‌ترو سریع‌تر تبلیغ کند.

  • ارتقای تجربه مشتری

دیجیتال ساینیج با فراهم ساختن اطلاعات و سرگرمی‌هایی که به تناسب نیاز تهیه شده اند میتواند  تجربه‌ی مشتری را ارتقا ببخشد. با پیامهای هدف گذاری شده، کسب و کار  میتواند محتوایی را که مربوط به مشتری است مانند تخفیف ها، اطلاعات محصول و یا اخبار و یا تغییرات در محصولات جدید را با دیجیتال ساینیج نمایش دهد.

در نهایت، دیجیتال ساینیج یک ابزار قدرتمند است که میتواند نحوه برقرای ارتباط، تعامل، تبلیغات و تجربه‌ی مشتری را ارتقا بخشد. با استفاده درست از سودمندی‌های ساینیج، کسب و کار میتواند محیطی پویا، درگیر کننده و تعاملی  را بسازد که میتواند عامل بسزایی در موفقیت آن کسب و کار باشد.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

مطالب مرتبط
قیمت دیجیتال ساینیج

قیمت دیجیتال ساینیج

هزینه‌ی دیجیتال ساینیج ممکن است متغیر باشد و بستگی به اندازه، پیچیدگی و نوع فناوری استفاده شده داشته باشد.

2 دقیقه مطالعه مشاهده
مدیرعامل شرکت سیمین قربانی

مصاحبه مدیرعامل شرکت برناگستران دانش با خبرگزاری رکنا

مصاحبه خبرگزاری رکنا در نمایشگاه های رسانه های ایران با شرکت برنا گستران دانش خانم سیمین قربانی مدیرعامل شرکت برناگستران …

2 دقیقه مطالعه مشاهده
دیجیتال ساینیج

10 روش خلاقانه برای استفاده از دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج روشی پویا و چشم نواز برای تبلیغ کسب و کار شما و تعامل با مشتریان است. از نمایشگرهای …

3 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است