دیجیتال ساینیج برنا رسانه
منو موبایل

دیجیتال ساینیج برنا رسانه

افزایش تعداد نقاط دیجیتال ساینیج برنا رسانه در وزارت علوم

وزارت علوم همیشه پیشرو در زیمنه های علمی و فناوری بوده است و حال در زمینه اطلاع رسانی هوشمند از این قائده مستثنى نبوده، و با استفاده از دیجیتال ساینیج برنا رسانه توانسته تمام محتوا ها و اطلاع رسانی خود را به راحتی در دید عموم قرار بدهد.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه:

روابط عمومی الکترونیک یا دیجیتال سامانه ای بر مبنای فن آوری دیجیتال ساینیج و امکانات خاص آن می باشد. این نرم افزار که اطلاع رسانی سراسری بر روی نمایشگر های دیجیتال متعدد را در لحظه ممکن می سازد به عنوان جایگزینی برای اطلاع رسانی سنتی در سازمان ها و ادارات می باشد. با استفاده از این سیستم مشکلات و محدودیت های نصب اطلاعیه ها و اخبار در بوردهای روابط عمومی از بین می رود و می توان با ایجاد طراحی های چند رسانه ای نامحدود و ارسال آنها به نمایشگرها یا زمانبندی کردن محتوای قابل پخش تمامی نمایشگرها را از یک نقطه کنترل کرد.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه با امکان محتوا گذاری هوشمند در نمایشگر ها به این ترتیب که گروه بندی نمایشگرها توسط نرم افزار تحت وب برنا رسانه انجام شده و روابط عمومی میتواند از این طریق محتوای هوشمند متفاوت به هر نمایشگر ارسال کند و هر ناحیه از دیجیتال ساینیج برنا رسانه توسط شخص مستقل بار گزاری شده و بدین ترتیب اشتراک محتوایی در نمایشگر ها حاصل میشود
شرکت مهندسی برنا گستران دانش این نرم افزار دانش بنیان را با بهره گیری از نظرات ۲۶۰ روابط عمومی فعال به روز رسانی کرده و درحال حاضر به عنوان عضو فعال انجمن روابط عمومی ایران سعی در افزایش امکانات هر چه بیشتر این ابزار روابط عمومی الکترونیک با نام دیجیتال ساینج برنا رسانه دارد.

و حالا در این شرکت با توجه به تراکم بالای افراد و کارمندان دیجیتال ساینیج کمک بسیار زیادی برای ارتباط و اطلاع رسانی به این شرکت کرده است.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

مطالب مرتبط
دیجیتال ساینیج

افزایش تعداد نقاط دیجیتال ساینیج برنارسانه در منطقه 3 شهرداری اسلامشهر

منطقه 3 شهرداری اسلامشهر با توجه به تعداد طبقات بالا در ساختمان مرکزی، در امر اطلاع رسانی با مشکلات زیادی …

2 دقیقه مطالعه مشاهده
شرکت برنا گستران دانش

حضور شرکت برنا گستران دانش در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و …

2 دقیقه مطالعه مشاهده
دیجیتال ساینیج

حضور شرکت برناگستران دانش در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری و الکترونیک در ایران با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، …

< 1 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است